امروزه به دلیل کوچک شدن خانه ها، سایز آشپزخانه ها هم کوچیک شده و بنابراین توجه به کابینت های آشپزخانه کوچک و جنبه های مختلف اون مثل اصول طراحی، نورپردازی و ... خیلی اهمیت پیدا کرده. 

کابینت آشپزخانه کوچک میتونه از جنس کابینت ام دی اف، کابینت هایگلاس یا کابینت ممبران باشه. حتی کابینت های آشپزخانه کوچک با متریال چوب هم میتونن ساخته بشن. 

در کابینت های آشپزخانه کوچک، مهمتر از هرچیزی، طراحی مناسب و مخصوص فضاست. در ادامه اصول طراحی در آشپزخانه کوچک رو بهتون میگیم و چند مدل از کابینت آشپزخانه کوچک رو باهم میبینیم.

طراحی آشپزخانه های کوچک باید مواردی رعایت بشه که در ادامه بهش میپردازیم:

1) از تمام فضا باید به خوبی استفاده بشه. یعنی باید طراحی به صورتی باشه که هیچ فضای بدون استفاده ای در محیط وجود نداشته باشه. این کار رو شما نمیتونین انجام بدین و باید طراح براتون یک طراحی مناسب داشته باشه. پس باید طراحتون کاملا حرفه ای و ماهر باشه. 

2) نورپردازی و انتخاب رنگ فضا باید به صورتی باشه که باعث بزرگتر دیده شدن فضای کلی بشه. 

غیراز این دو موردی که گفتیم، موارد دیگر که جزئی تره هم وجود داره که در هنگام بررسی مدل ها به اون ها اشاره میکنیم. 

مدل کابینت آشپزخانه کوچک

در این بخش میخوایم 5 مدل از کابینت آشپزخانه که برای جاهای کوچک طراحی شده باهم ببینیم. در این مدل ها میبینیم که چه ترفندی بکار رفته تا برای استفاده از فضا در آشپزخانه کوچک مناسب بشه.

کابینت آشپزخاانه کوچک سفید هایگلاس

در این مدل شما شاهد یک کابینت آشپزخانه هایگلاس هستین که برای آشپزخانه ای نسبتا کوچک طراحی شده. برای اینکه کوچک بودن فضا احساس نشه، از رنگ سفید و قفسه های متعدد در آشپزخانه استفاده شده است.

کابینت آشپزخانه ممبران کوچک

رنگ سفید و آشپزخانه کوچک! اکثر آشپزخانه های کوچک دارای رنگ بندی روشن هستن! در این مدل کابینت های دیواری تعداد کمی دارن که باعث محدودیت در فضا میشن.

کابینت مدرن کوچک

کابینت مدرن ام دی اف و هایگلاس که خیلی جمع و جور  و زیباست. رنگ سفید باعث بزرگتر دیده شدن فضا میشه.

کابینت اشپزخانه کوچک با کشوی مخصوص

یکی از کارهایی که برای استفاده از فضاهای پرت میشه، استفاده از این کشو هاست که کارایی بسیار خوب و بالایی دارند. 

کابینتهایگلاسمدرن کوچک

یک مدل سفید، جذاب و کوچولو!