در این مطلب میخوایم به کابینت های آشپزخانه سفید بپردازیم. رنگ سفید همواره از محبوبیت خاصی بین مردم برخوردار بوده است. این رنگ که یکی از پرطرفدارترین رنگ های کابینت است، درتمامی سبک های طراحی کابینت بکار میره و محدود به سبک کلاسیک یا مدرن نیست. 

رنگ سفید حاوی آرامش و خلوص زیادی در خودش است. به همین دلیل هم طرفداران زیادی پیدا کرده. البته یکی دیگه از دلایل محبوبیت رنگ سفید در کابینت هم اینه که خیلی راحت با سایر رنگ ها ترکیب شده و با طیف وسیعی از رنگ ها بسیار هماهنگ به نظر میاد. 

پس از مقدمه ای در مورد رنگ سفید، بریم و چند مدل مختلف از کابینت آشپزخانه سفید ببینیم. 

کابینت آشپزخانه سفید با جزیره طرح چوب

کابینت آشپزخانه ام دی اف به رنگ سفید که دستگیره نداره. طراحی این کابینت در سبک مدرن انجام شده و همونطور که میبینین، جزیره ی این آشپزخانه دارای طرح چوب است. این طرح چوب کمک خیلی زیادی به گرمای محیط میکنه و بعث میشه محیط آشپزخانه سرد و بی روح نباشه.

کابینت آشپزخانه سفید با دستگیره های طلایی

کابینت آشپزخانه هایگلاس با رنگ سفید و رگه هایی از رنگ طلایی. رنگ طلایی بسیار زیبا و چشم نوازه. اما باید به مقدار مناسب برای طراحی ها استفاده بشه. نباید هیچگاه در استفاده از رنگ طلایی افراط به خرج داد. 

کابینت آشپزخانه سفید با کف مشکی

کابینت ام دی اف سفید با اپن قوس دار. تا الان هرچی طرح باهم بررسی کردیم، طراحی مدرن داشتن. این طرح هم یک آشپزخانه مدرن با رنگ های سفید، طوسی تیره برای صفحه روی اپن و نقره ای است. 

کابینت سفید با جزیره چوب

سفید تمام عیار. این طرح در استفاده از رنگ سفید افراط زیادی به خرج داده. نتیجه ی اون هم سردی زیاد فضاست. 

کابینت مسطح با رنگ سفید

کابینت آشپزخانه کوچک و مسطح که مناسب برای جاهای بسیار کوچیکه. طراحی این کابینت به صورت مدرن و بسیار زیباست. همون طور که میبینین، کابینت های زمینی دارای دستگیره و کابینت های دیواری بدون دستگیره هستن. جالبه! 

 

ممنون که به این مطلب توجه کردید. پذیرای نظراتتون هستم