مزایای کابینت آشپزخانه هایگلاس

توی بلاگ قبلی در مورد ورق های گلاس صحبت شد و این متریال کابینت، به صورت خیلی خلاصه خدمتتون معرفی شد. گفتیم که عبارت «های گلاس» اصلا ارتباطی به کلمه ی گلاس به معنی شیشه در زبان انگلیسی نداره و یه متریال چوبی مشابه ام دی افه. پوشش رویی های گلاس با ام دی اف متفاوته. پوشش ام دی اف عموما از جنس ملامینه ست در حالیکه پوشش های گلاس از جنس پلکسی گلاسه و درخشندگی های گلاس هم به همین دلیله. پلکسی گلاس نوعی پلاستیکه که به عنوان پوشش در ورقه های های گلاس به کار میره. البته بگم که این درخشندگی های گلاس معمولا یه طرفه ست. ینی فقط یه طرف این ورقه ها درخشنده ان و دارای ورقه ی پلکسی گلاس هستند. طرف دیگه ی این ورقه ها روکش معمولی تر و ارزون تری داره. اینجوری قیمت تموم شده ی ورقه پایین میاد و مناسب میشه. به طور کلی ورقه ی های گلاس جزو متریال های گرون به حساب نمیاد و قیمتش فقط مقدار کمی از ام دی اف(MDF) بیشتره. توی یک بلاگ به طور مفصل در مورد قیمت های گلاس حتما صحبت خواهیم کرد.

حالت شیشه ای هایگلاس باعث پرطرفداری این متریال شده. درکنارش نمیشه از قیمت نسبتا مناسبش چشم پوشی کرد. اما یکی از نقاط ضعف این مدل از کابینت ها هم به همین درخشندگیش برمیگرده که ممکنه رد دست روی اون بمونه و تمیز نگه داشتنش سخت باشه. توی بلاگ بعدی حتما بیشتر درمورد معایب های گلاس صحبت میکنیم.

مزایای کابینت های گلاس

مزایای این نوع کابینت رو میتونیم موارد زیر رو بهش اشاره کنیم.

1-درخشندگی زیاد ورقه های هایگلاس باعث زیبایی اون شده.

2- رنگ و طرح هایگلاس خیلی متنوعه و شما دستتون برای انتخاب مدل های مختلف طراحی بسیار بازه. با این متریال میتونین به شیوه ی کلاسیک و مدرن طراحی کابینت رو انجام بدید و از این جهت هیچ محدودیتی ندارین.

3- قیمت کابینت های گلاس نسبتا مناسبه. البته قیمتش مقداری از ام دی اف بیشتره اما در مقایسه با کابینت چوب یا روکش چوب و ممبران و استیل قیمت خیلی مناسبی داره.  درکل این نوع کابینت جزء کابینت های اقتصادی محسوب میشه.

 در مورد معایبش گفتم که این موارد رو توی یه بلاگ جدا بررسی میکنیم. بررسی معایب و محاسن یک متریال در انتخابش برای استفاده در ساخت کابینت بسیار مفیده و میتونه به شما یک دید وسیع و باز نسبت به انتخابتون بده. امیدوارم بتونین از مطالب این وبلاگ برای پیدا کردن دید وسیعی که خدمتتون عرض شد، استفاده کنید.

اگه مطالب رو پسندیدین هم میتونین اون رو به دوستانتون معرفی کنین . بعلاوه میتونین نظرای مثبت و منفیتونو با کامنت گذاشتن، بهم منتقل کنین. اگه هم سوالی دارین میتونین کامنت بذارین من حتما در سریع ترین زمان ممکن پاسخگوی شما خواهم بود.