چند وقتی بود که با خودمون فکر میکردیم اگه یه پولی بیاد دستمون حتما یه دستی به سر و روی خونه میکشیم و دکوراسیونشو عوض میکنیم تا یه کم برامون تنوع بشه و حال و هوامون عوض بشه. برای همین من هرازچندگاهی میرفتم و سرچ میکردم تا هم مدلای جدید رو ببینم هم اگه جایی قیمت داشت، از قیمتا خبردار بشم. البته بابا و مامانم زیاد به این روش اعتقادی نداشتن و معتقد بودن باید بریم توی بازار بگردیم و این قرتی بازیا(!) که نشد تحقیق برای تغییر دکوراسیون خونه!!

منم راستش اونقدری حوصله نداشتم تا بشینم و قانعشون کنم که تفاوتی نداره از جهت قیمت و مدل و تازه اینجوری خیلی کارمون راحت تره و توخونه میشینیم و تازه مدلای متنوع تری هم میبینیم.

یه روز برحسب عادت داشتم همینجوری برای خودم وبگردی میکردم که به یه چیز جالب برخوردم. یه سایت بود پر از مدل دکوراسیون آشپزخونه و کابینت ام دی اف و های گلاس و ممبران و ....

البته بگم که من فک نمیکردم یه کابینت بتونه انقدر مدلاش و جنساش متفاوت باشه و توی این خیال بودم که همه ی کابینتا و دکوراسیون آشپزخونه یه جنسن و فقط رنگشون میکنن و متفاوت میشن

این اسماییم که یاد گرفتم به لطف یه چرخ کوچیک توی مطالب همون سایته س وگرنه منو چه به اینکه بخوام فرق ام دی اف با های گلاسو بدونم

میگفتم که داشتم توی سایتش چرخ میزدم و مدلاشونو میدیدم و مقاله هاشونو میخوندم که یهو حواسم رفت روی یه قسمت که نوشته بود "نجار و کابینت ساز مطمئن و حرفه ای را پیدا کنید" کنجکاو شدم و کلیک کردم روش و یه صفحه برام باز شد که شمارمو میخواست تا بهم زنگ بزنه و منم شمارمو نوشتم و خیلی زود باهام از طرف اونجا تماس گرفتن.

وقتی بهم زنگ زدن، من یه سری سوال پرسیدم و خیلی خوش برخورد و باحوصله جواب تک تک سوالامو دادن و آخر تماسمون هم گفتن میتونن چند نفر کابینت ساز معتمد که محدوده ی خونمونن رو بهم معرفی کنن تا بیان و شرایط خونه و آشپزخونمونو ببینن و قیمت دقیق هم بهمون بگن.

به بابام گفتم و در کمال تعجب از این مساله استقبال کردن. با نجارا و کابینت سازا هماهنگ کردیم و اومدن و وضعیتو دیدن و قیمت دادن.

وقتی قیمت این کابینت سازا رو با بیرون مقایسه کردیم، برامون به صرفه بود تا از خدماتشون استفاده کنیم. چیزی که این همکاری رو برامون جذاب تر کرده بود، علاوه بر قیمت پایین تموم شده برامون، برخورد خوب افراد و همچنین پیگیری برای نظرسنجی و فیدبک گرفتن بود.

القصه، این تغییردکوراسیون ما بااینکه سختی کم نداشت، اما باعث شد با این سایت و سایت های مشابهش آشنا بشیم و البته یکمم نظر بابا و مامانم نسبت به اینجور تحقیقا تلطیف بشه...