سلام! امیدوارم خوب باشین و از مطالبی که تا الان براتون اماده کردم استفاده کرده باشین. در بلاگ قبلی موضوعی رو باز کردم به اسم کابینت پی وی سی که میخوام توی این بلاگ اون رو ادامه بدم. قراره در ادامه چندتا مدل کابینت پی وی سی رو باهم ببینیم و بررسی کنیم. توی این مطلب 6 تا کابینت PVC رو بررسی میکنم و شماهم اگه در مورد این بررسی ها و حتی موارد قبلی مثل کابینت ام دی اف و کابینت هایگلاس و...  نظر یا سوالی داشتین، میتونین نظر یا سوالتونو در قسمت کامنت های وبلاگ بنویسین. من در اسرع وقت جواب نظرات و سوالاتتونو میدم.

یک مدل کابینت آشپزخانه پی وی سی (PVC) سفید. مدلی که باتوجه به رنگ بندی سردش خیلی احتمال داره که دل شما رو بعد مدتی بزنه. البته مدل های کابینت با رنگ سفید یه مشکل دیگه هم دارن و اون هم چیزی نیست جز نظافت! مدل های سفید با کوچکترین چیزی خیلی راحت کثیف میشن و رد دست و موارد مشابهش روی اون میمونه.  البته بااینکه این دوتا مشکلی که گفتم رو داره، اما نمیشه از مدل مدرن و جاداری کابینت ها عبور کرد. درکل شاید بهتر بود کمی در انتخاب رنگ دقت میشد تا بیشتر به دل بشینه.

این مدلی که میبینین، یک مدل کابینت پی وی سی (PVC) با طرح کابینت های گلاس است. طرح خوب و با رنگ بندی مناسبیه. به طور کلی ترکیب رنگ کرم قهوه ای هم پرکاربرده و هم تکراری نمیشه و دلنشینه. در اینجا این ترکیب رنگ با یک طراحی مدرن هم همراه شده و باعث جذابیت بیشتر آشپزخانه شده. یادتون باشه که برای جذابیت یک آشپزخانه، درکنار طراحی مناسب و کاربردی، انتخاب رنگ هم اهمیت زیادی داره.

کابینت آشپزخانه ی پی وی سی با بوفه که در اینجا میبینین کمتر استفاده و طراحی میشه. به طور کلی طراحی بوفه بیشتر مربوط به مدل های کابینت کلاسیک است و داخلش لوازم و وسایل تزیینی کلاسیک استفاده میشه اما اینجا میبینین که در یک طراحی مدرن به کار رفته و اتفاقا خوب شده.

در نگاه اول شما کاملا جذب این کابینت قرمز جذاب میشین ولی خب ممکنه در اثر گذر زمان، این رنگ دلتونو بزنه و از اونجایی که کابینت از جنس پی وی سی بوده و قیمت زیادی بابتش پرداخت شده، شاید نتونین اون رو به راحتی تعویض کنین واین مساله مقداری شما رو اذیت کنه. برای همین مساله سعی کنین در انتخاب رنگ کابینت خیلی دقت کنین تا بعد از مدتی از رنگش خسته نشین و تکراری نشه براتون.

 

یک مدل کابینت که برای آشپزخانه های کوچیک مناسبه. این مدل امروزه و باتوجه به کاهش مساحت خانه ها، خیلی طرفدار پیدا کرده چون از کمترین فضا بیشترین استفاده رو میکنه و در کناراین مزیت، بسیاار شیک و امروزیه. رنگ بندی کابینت و طرح اون هم مناسب و زیباست.

این مدل کابینت نیست اما یکی از مهمترین کاربرد های پی وی سی همونطور که در بلاگ قبلی هم گفتم، در محیط های مرطوب مثل استخره. کمد های داخل رختکن استخر به صورت مداوم با رطوبت در تماسن و بنابراین کاربرد پی وی سی در اونها خیلی منطقی و به صرفه ست. چون در غیر اینصورت باید خیلی سریع کمد هارو تعویض کرد و این باعث هزینه ی اضافی میشه. کمد های پی وی سی که در اینجاست طراحی خاصی نداره و رنگ بندی اون هم یک رنگ بندی کاملا ساده ست. نمیشه خیلی در مورد طرح و رنگش نظری داد.

 

درپایان از شما بابت توجه به مطالب تشکر میکنم.